Procesele Sistemului de Management al Măsurării
Procesele Sistemului de Management al Măsurării conform SR EN ISO 10012:2004 SR EN ISO 10012:2004 este un standard elaborat de…
Procesele Sistemului de Management al Măsurării conform SR EN ISO 10012:2004 SR EN ISO 10012:2004 este un standard elaborat de…
Analiza satisfacției clienților în Sistemul de Management al Calității Satisfacția clienților este un indicator esențial al performanței organizațiilor în cadrul…
Costurile calității reprezintă costurile asociate cu asigurarea calității unui produs sau serviciu și cu gestionarea defecțiunilor și/sau a neconformităților. Măsurarea…
Dependență continuă de consultanți în implementarea HACCP: Cum să evitați capcana? HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points) este o…
Introducere Într-o lume competitivă, organizarea și controlul eficient al performanței organizaționale devin tot mai importante pentru succesul unei companii. Pentru…
Introducere: Corupția reprezintă o problemă globală cu consecințe negative asupra societății și economiei. Pentru a combate acest fenomen și a…
Gestionarea deșeurilor periculoase și importanța acesteia în societatea noastră modernă nu poate fi subestimată. Într-un efort de a proteja mediul…
Introducere: În mediul de afaceri actual, organizațiile se confruntă cu o varietate de riscuri, de la cele financiare și operaționale…
Industria alimentară reprezintă un sector esențial în societatea noastră, având un impact direct asupra sănătății și bunăstării consumatorilor. Pentru a…
Recent, a fost modificat standardul ocupațional pentru ocupația generic denumită „Manager proiect”, care a devenit astfel mult mai complet și…
În calitate de operatori în domeniul alimentar, dar și de simpli consumatori, ați observat probabil, în ultima perioadă, o întețire…
Vorbind despre calitate, multe persoane tind să considere că aceasta este același lucru cu a evalua două produse de același…